قالیشویی در مناطق تهران

قالیشویی آپادانا

میهن نوین

قالیشویی در مناطق تهران هستند که خدمات متنوعی را در راستای تمیزی قالی، فرش، موکت، مبل شویی و حتی خدمات ترمیم فرش و رفوگری را ارائه می­دهند.


بزرگترین شهر ایران که قلب اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور نیز است تهران است که جمعیت زیادی را در خود جای داده و بیست و چهارمین شهر پرجمعیت دنیا نیز می­­باشد. این دلیل بر سبک زندگی مردم نیز تاثیر گذاشته است، مثلا در تهران چون بیشتر افراد در حال اشتغال هستند همین باعث می­شود زمان انجام برخی کارها را نداشته باشند و یا اینکه محیط زندگی از خانه­های حیاط دار که امکان انجام خیلی کارها را به افراد می­داد به آپارتمان تغییر شکل داده است و مردم به دلیل کمبود جا و وقت برای انجام برخی از کارهایشان از مراکز خدماتی کمک می­گیرند. قالیشویی در مناطق تهران هستند که خدمات متنوعی را در راستای تمیزی قالی، فرش، موکت، مبل شویی و حتی خدمات ترمیم فرش و رفوگری را ارائه می­دهند.



بهترین قالیشویی در مناطق تهران با ایده ­آل ترین خدمات
فرش یکی از ارزشمندترین اثاث خانه ما ایرانی ها و تمیزی و نگهداری آن دغدغه بزرگی است و ما حداقل یک بار در سال تصمیم به شستن و تمیز کردن آن می­کنیم و به یک قالیشویی کاربلد و مطمئن نیاز داریم تا با خیال راحت فرش­هایمان را به آن بسپاریم و تمیزی را به منزل خود بیاوریم.

قالیشویی سیاوش از قدیمی­ترین و معتبرترین قالیشویی های تهران است که شعبات مختلفی در سراسر تهران، از تجریش تا پیروزی دارد و باکیفیت ترین و سریعترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می­دهد.

قالیشویی خوب چه ویژگی­هایی دارد؟
با زیاد شدن مراکز قالیشویی و با توجه به تبلیغاتی که هر کدام در مورد خدماتشان ارائه می­دهند، انتخاب یک قالیشویی خوب و معتبر که بتوان به او اعتماد کرد و فرش و قالی را که از نفیس­ترین اجزای هر خانه است را به او سپرد کار دشواری است. اگر برای شما هم پیدا کردن قالیشویی باکیفیت کار اسانی نیست ادامه این مطلب را که ویژگی های یک قالیشویی خوب را مطرح کرده مطالعه فرمایید.

شستشو انواع فرش های ماشینی، دستباف و ابریشمی را جداگانه انجام می­دهد.
شستشو را بدون اینکه فرش آسیبی ببیند انجام میدهد.
۳ .برای شستشو از مرغوبترین مواد شوینده و پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می­کند.

خدمات ترمیم و رفو کردن فرش را هم ارائه میدهد.
کارکنان باتجربه با آگاهی از جنس فرش و نوع لکه و میزان کثیفی کار شستشو را انجام می­دهند.
شئونات اسلامی را رعایت می­کند و شستشو را با آب کر یا آب پاکیزه چاه انجام می­دهد.
نسبت به تعهداتش پایبند است و در کوتاهترین زمان فرش را تحویل می­دهد.
با قیمت مناسب و معقولی خدماتش را ارائه می­دهد.
مجاز است و پروانه کسب دارد.
اگر دنبال قالیشویی در محدوده نارمک هستید که تمام ویژگی های بالا را داشته باشد، پیشنهاد ما قالیشویی سیاوش می­باشد که از اعضای اصلی اتحادیه است و سابقه درخشانی در ارائه خدمات شستشو و ترمیم انواع فرش و جلب رضایت حداکثری مشتریان دارد.



شستشوی موکت در قالیشویی سیاوش
موکت ها شاید به نسبت قالی قیمت پایین تری داشته باشند اما شستشوی ان ها به همان نسبت نیاز به حساسیت دارد. موکت ها معمولا در جاهایی هستند که پر رفت و آمد است و هر سال بیشتر از یکبار نیاز به شستشو دارند و اگر این شستشو اصولی نباشد به بافت موکت آسیب می­زند و طول عمر موکت را کم میکند. موکت شویی یکی از خدماتی است که قالیشویی سیاوش با دستگاه های پیشرفته، مواد شوینده باکیفیت و کادر مجرب خود به بهترین نحو ممکن انجام می­دهد.

رفع سوختگی فرش در قالیشویی
برای بیشتر ما پیش آمده که در مواقعی حواسمان نبوده و با کم دقتی باعث سوختن قسمتی از فرش شدیم. همانطور که در بالا هم ذکر کردیم از آنجایی که فرش قیمت بالایی دارد به راحتی نمی­توان آن را تعویض کنیم پس باید به دنبال روش های جایگزین باشیم که ترمیم فرش یکی از این روش ها است .

اگر سوختگی فرش ماشینی شما سطحی باشد به کمک روش های خانگی ترمیم امکان پذیر است برای مثال اگر اتو خیلی کم باعث سوختگی و زرد شدن فرش شما شده است می­توانید پیازی را از وسط نصف کرده و روی لکه قرار دهید و یا اگر شمع داغ باعث سوختگی شده کافیست ابتدا با یک دستمال کتانی، محلول آب شده شمع را خشک و بعد با آب و شوینده محل را بشویید.

اما اگر فرش شما دچار سوختگی عمیقی است و به خصوص اگر فرش دستباف است و با روش های خانگی نمی­توانید ترمیمش کنید، بهترین کار این است که با مراکز قالیشویی که خدمات این چنینی را نیز ارائه می­دهند تماس بگیرید.

رفوگری و ریشه زنی فرش
علاوه بر سوختن گاهی فرش ها پوسیده و یا پاره هم می­شوند­ که میتواند ناشی از شستشوی نادرست و یا بیدزدگی باشد، در این موارد هم رفو که یکی از خدمات ترمیم فرش است این امکان را میدهد که فرش شما مثل روز اول درخشنده باشد.

اما رفوزدن تخصصی است که هر کسی ندارد و رفوگر باید دانش و اطلاعات زیادی در مورد انواع فرش و رنگرزی و دیگر موارد مربوطه داشته باشد چون اگر رفو فرشی درست انجام نشود می­تواند بیشتر به آن آسیب بزند.

یکی دیگر از تکنیک های مهم و پرکاربرد در ترمیم فرش های پوسیده، ریشه زنی است زیرا ریشه فرش یکی از قسمت های آسیب پذیر و در عین حال تاثیرگذار در زیبایی و مقاوم بودن فرش شما است.

ریشه زنی هم مثل رفوگری کاری است که به تخصص و تجربه نیاز دارد و بهتر است به کاردانش سپرده شود.

قالیشویی ها مراکزی هستند که متخصصانی در زمینه ترمیم فرش در اختیار دارند و خدمات ترمیم فرش از جمله رفو و ریشه زنی را ارائه می­دهند.

خدمات قالیشویی سیاوش در پاسداران
محله پاسداران از محله های کهن شمال شرق تهران است که بافت لوکسی هم دارد. اگر شما هم به دنبال یک قالیشویی در محدوده پاسداران هستید که علاوه بر نزدیک بودن به محلی که ساکن هستید، خدمات با کیفیتی در این زمینه ارائه بدهد، قالیشویی سیاوش مطمئن­ترین انتخاب است، چرا که مدیریت حرفه­ای دارد و بسیار متعهد است.

آنچه که باعث می­شود قالیشویی سیاوش در پاسداران از سایر رقبا پیش بگیرد این است که شستشو فرش توسط افراد حرفه­ای و با مرغوب ترین شوینده ها با بالاترین کیفیت ممکن در کمترین زمان انجام می­پذیرد.



شستشو انواع فرش دستباف
فرش دستباف که هنر دست قالی بافان ایران است از ارزش بالایی نزد مردم برخوردار است و به طبع مراقبت از آن هم سخت می­باشد. بنابراین شستن فرش دستباف هم کاری است که باید با دقت بالایی انجام شود و حتی همه قالیشویی ها هم این کار را به خوبی انجام نمی­دهند و باید در انتخاب قالیشویی مناسب وسواس به خرج داد.

قالیشویی سیاوش شعبه پاسداران با سالها تجربه در این زمینه شستشوی فرش های دستباف شما را بدون هیچ آسیبی با بالاترین کیفیت انجام می­دهد.

شستشو انواع تابلو فرش در قالیشویی سیاوش
از آنجایی که تابلوفرش بسیار نفیس و در بیشتر مواقع دارای نخ ابریشم است، شستشوی آن باید جدا از دیگر فرش ها و با دقت بالا انجام شود.

قالیشویی سیاوش شستشوی انواع تابلوفرش دستباف و نفیس، ماشینی، خارجی و …. انجام می­دهد و نکته مهم این که فرش توسط خود پرسنل قالیشویی از قاب خارج می­شود و بعد از شستشو و خشک شدن، نصب و تحویل مشتری می­گردد.

مراحل تمیز کردن فرش در قالیشویی سیاوش
قالیشویی سیاوش با مجهز بودن به سیستم پیشرفته تصفیه آب و دستگاه های مکانیزه خدمات متنوعی را در زمینه شستشو قالی و فرش ارائه می­دهد که در ادامه مطلب مروری بر نحوه تمیز کردن فرش در این مرکز داریم.

در قالی شویی سیاوش ابتدا متخصصان فرش ها را با توجه به نوع فرش و میزان کثیفی دسته بندی می­کنند.

اگر میزان کثیفی کم باشد، فرش را با آب و پودر و به اصطلاح ساده شویی می­شویند.

اما اگر کثیفی بیشتر باشد فرش را ابتدا غبار روبی می­کنند و سپس با یک برس به آرامی فرش را خیس و کفی می­کنند و بعد با اب می­شویند و آویزان میکنند تا خشک شود که امروزه بسیاری از این مراحل را دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک انجام می­دهند.

معرفی شعب مختلف قالیشویی سیاوش در تهران
همانطور که اشاره کردیم قالیشویی سیاوش یکی از معتبرترین قالیشویی های تهران است که شعبات متعددی دارد و باکیفیت ترین خدمات شستشو و ترمیم فرش را ارائه می­دهد.

باغ تالار رودهن



شنبه 5 شهریور 1401
بؤلوملر :